Znane terminy wszystkich list rankingowych:*

  • Bydgoszcz – 14.07; 22.07; 29.07; 2.09; 16.09
  • Białystok – 9.07; 15.07; 21.07; 24.07; 29.07; 03.08; 18.08; 25.08; 28.08; 7.09; 10.09; 15.09
  • Gdańsk – 10.07; 16.07; 21.07; 24.07; 29.07; 03.08; 02.09; 8.09
  • Katowice/Zabrze - 10.07; 17.07; 23.07; 29.07; 4.09
  • Kielce – 09.07
  • Kraków – 11.07; 16.07||
  • Lublin – 13.07; 16.07; 21.07; 24.07; 29.07; 3.08; 1.09
  • Łódź – 13.07; 23.07; 05.08; 17.08; 26.08; 7.09
  • Olsztyn9.07; 21.07
  • Poznań - 10.07; 16.07; 22.07; 27.07; 30.07; 03.08||
  • Rzeszów - 17.07; 27.07; 30.07
  • Warszawa - 09.07||
  • Wrocław - 8.07; 10.07; 14.07; 16.07; 20.07; 22.07; 24.07; 28.07; 30.07; 31.07; 2.09; 7.09
  • Szczecin – 13.07; 24.07; 31.07; 03.08
  • Zielona Góra – 13.07; 2.09

*Na szaro oznaczono listy, które już były, na wiśniowo – te które będą.
W razie informacji o kolejnych terminach list – zestawienie będzie aktualizowane.

Komentarzy: 16270

-->
  1. milenka, wyzywasz wszystkich,a od ciebie czuć cebulką zmieszaną z kompleksikami :D Możesz sobie wmawiać, że jesteś taka fajna a inni be, ale daj spokój, to tylko internety, w życiu nadal będziesz miernotą, po co się wysilasz?

    gość

    2015.09.06
    23:51

  2. @milena
    Az mi smutno Ciebie słuchać… Moja opinia jest właściwie tożsama z ta Niesporczaka wiec nie będę dublowac. Powiedz mi tylko co według Ciebie ma robić ktoś kogo nie stać na książki…

    A jeżeli pytasz czy powinno się bezpłatnie przyjmować kogoś kogo nie stać na lekarza to odpowiem Ci, że tak. Jeśli uważasz inaczej to pójdzie dalej i nie pomagajmy umierającym na ulicy bo nie zaplacili. Komuś kapitalizm wyzarl mózg.

    Maybe

    2015.09.06
    23:52

  3. @milena wypraszam sobie takie oskarżenia bo zasmucę Cię ale wszystkich płyty z muzyką (a troche ich mam), gry (tych mam jeszcze więcej) książki fabularne mam ORGINALNE : )
    Większość książek uczelnianych też mam „orginalnych” nie powiem że wszystkie bo bym skłamał ale te ważniejsze staram się kupić albo wypożyczyć
    Skoro jesteś taka prawilna to rozumiem że z pdf nie korzystasz : ) ani z giełd ?

    Niesporczak

    2015.09.06
    23:52

  4. *pójdźmy

    Maybe

    2015.09.06
    23:53

  5. Może Cię to zdziwi, ale nie przywłaszczam sobie cudzej własności, także intelektualnej, jeśli wiesz, co to takiego :)
    Jeżeli to są kompleksy, to tak, pewnie jestem zakompleksiona. Kurcze elita intelektualna nam rośnie.

    milena

    2015.09.06
    23:55

  6. Żeby było jasne. Tez jestem za tym, żeby kupować oryginały. Sama nie mam w domu żadnej podróbki ani książek, ani filmów, ani w ogóle niczego. Ale nie można pietnowac osób które kseruja tylko dlatego, że nie mają pieniędzy. To też nie jest moralne.

    Maybe

    2015.09.06
    23:57

  7. @milena Nasze społeczeństwo przez kolejne kilkadziesiąt lat raczej podejścia nie zmieni. Sami jesteśmy okradani przez górę (czyt. władzę). Postaraj się więc zrozumieć, że wiele ludzi po prostu nie ma dużo „hajsów”, więc mówienie „hajsy to nie wszystko” i wytykanie takiego podejścia nie ma sensu.
    Normalnie bym tego nie komentował, ale widzę już któryś z kolei twój komentarz utrzymany w podobnym, aroganckim tonie.

    pox

    2015.09.06
    23:57

  8. milenka widzę, że w wielbieniu siebie jesteś już na etapie wąchania swoich pierdów. Brawo, oby tak dalej :D

    gość

    2015.09.06
    23:58

  9. Maybe, tak, nie mam mózgu, bo przestrzegam prawa a bulwersuje mnie jego łamanie. Jeśli kogoś nie stać, to może sobie przywłaszczyć cudzą własność. Co tam. Przypomnij to sobie, jak ktoś Ci rąbnie komórkę na ulicy :)

    milena

    2015.09.06
    23:58

  10. @maybe zgadzam się, ale nie mieszaj do tego kapitalizmu :p

    pox

    2015.09.07
    00:00

  11. Gosiu, a jakieś argumenty merytoryczne?

    milena

    2015.09.07
    00:00

  12. Spokoj dzieciaczki !
    Czyli scenariusz na dzisiejsze progi w Łodzi – nic sie nie zmieni xd

    inga

    2015.09.07
    00:01

  13. Pox, nie każdy czuje się okradany przez górę, to demagogia. Moi rodzice nigdy nie obwiniali władzy o swoje niepowodzenia ekonomiczne. Od kiedy prawilność i przestrzeganie prawa to arogancja? Jestem załamana roszczeniowa postawa niektórych ludzi. Nie masz hajsów, wysil się, popracuj rok, postaraj się o stypendium, zrezygnuj z czegoś. Da się.

    milena

    2015.09.07
    00:04

  14. @milena Wyczuwam tu dziecko bogatych rodziców, które rąk pracą nie skalało. Wyobraź sobie, że niektórzy pracują na własne utrzymanie i zwyczajnie nie stać ich na księgarniane książki i posiłkują się punktem ksero. Czy w takim razie mają zrezygnować ze studiów? Szeryfka z Kozie Wólki się znalazła. NIE KARMIĆ TROLLA!

    Skwarko

    2015.09.07
    00:05

  15. Ja juz powiedziałam, że nie będę powtarzać tego co powiedzial Niesporczak.
    Z tym, że jak ktoś mi kradnie komórkę to robi to dla swoich materialnych korzyści. Ktoś, kto kseruje książki na studiach nie bardzo ma wybór.

    A stwierdzenie o mózgu było całkowicie do innego aspektu, a mianowicie co do Twojego stwierdzenia o przyjmowaniu ludzi których nie stać na lekarza. Z jakiegoś powodu był to oddzielny akapit. Nie było w tym nic o kopiach.

    Maybe

    2015.09.07
    00:06

  16. Maybe, oczywiście, że wszystkim ludziom należy się opieka lekarska z racji samego człowieczeństwa. I przeważnie ją dostają. Jestem tylko ciekawa, czy ludzie, który tak łatwo godzą się na kradzież (nie zrezygnuje z tego słowa), równie chętnie będą przyjmowali pacjentów za darmo…

    milena

    2015.09.07
    00:09

  17. @pox
    Masz rację, bo się zrobi polityczna dyskusja xD po prostu jak słyszę z jednej strony niby ogromną moralność, a z drugiej biegunowy przyklad odmowy niesienia pomocy to mnie krew zalewa…

    Maybe

    2015.09.07
    00:10

  18. Cały czas nie odpowiedziałaś na pytanie czy posiadasz jakieś książki w pdf na komputerze oraz czy korzystasz z giełd : P

    Niesporczak

    2015.09.07
    00:11

  19. @Milena
    Większość nie. Ale to Ty to zasugerowałas.

    Maybe

    2015.09.07
    00:12

  20. Nie, to chyba oczywiste. Pdf można nabyć drogą kupna, uczciwie. Elektroniczne wersje książek można nabyć w wydawnictwach, uczciwie, tanio, jeśli wykupisz dostęp na miesiąc. Można iść do czytelni i skorzystać na miejscu, robiąc notatki. Tak robiło pokolenie naszych rodziców :) Można poprosić wykładowce o przysłanie prezentacji, czasami przysyłają :) Można też kserować określoną liczbę stron – to jest legalne, naganne jest kopiowanie całości. Mam tłumaczyć dalej, czy poczytasz sobie o ochronie własności intelektualnej?

    milena

    2015.09.07
    00:17

  21. To, że nie każdy czuję się okradany, nie zmieni faktu, że każdy JEST okradany, chciałbym żeby to była demagogia.
    Przestrzeganie prawa jest ok, arogancją jest wygłaszanie tego w taki sposób, stawiasz wszystkich w swojej sytuacji życiowej.
    Jeszcze się odniosę do twojego porównania z wpuszczaniem pacjentów za darmo jako okradaniem lekarza. Żenujące podejście. Tak, ja bym leczył ludzi, których na to nie stać.
    Obawiam się, że swoją postawą redefiniujesz pojęcie „cebulactwa” i również prezentujesz roszczeniowość.

    pox

    2015.09.07
    00:17

  22. Weszłam tu, żeby zobaczyć czy coś się zmieniło w listach w ostatnim czasie. A zamiast rozmowy na temat progów jesteś jakaś gownoburza bez sensu. Ludzie wyluzujcie :v

    Toska

    2015.09.07
    00:20

  23. Polecam maść na ból d$#y

    Zdezorientowanyx3

    2015.09.07
    00:22

  24. Giełdy nie są jedynym patentem na zdanie egzaminu, jeśli naprawdę chcesz się czegoś nauczyć. Nie mówiąc o błędach, które czasem zawierają. Można po prostu uważać na wykładzie a nie w gry :)

    Ale przede wszystkim trzeba chcieć. A ja tu dobrej woli nie widzę. Łatwiej zwyzywać Milenę od troli i córeczki bogatych rodziców w kijem w dupie. czy tak trudno zrozumieć, że autor pisze książkę nawet dwa lata (a nie każdy ma etat na uczelni) i potem oczekuje profitów z tego powodu? Piractwa to brzydka rzecz, niezależnie od motywacji.

    milena

    2015.09.07
    00:22

  25. mamu ebal.

    Gervazy

    2015.09.07
    00:25

  26. @mielana gdybyś czytała ze zrozumieniem moje komentarze widziała byś że napisałem że kupuję orginały
    Ale kończę dyskusje nie ma co innym też radzę.
    Bo potem są akcje typu: student idzie do profesora powiedzieć że ktoś sciągał
    student idzie do profesora powiedzieć że ludzie uczą się z giełd
    student idzie do profesora powiedzieć że Kowalski po nim jedzie w internecie (potem Kowalski wylatuje z uczelni :) )
    Tak przestrzeganie prawa jest ważne, tak szacunek do czyjejś pracy jest ważne ALE umiejętność funkcjonowania w danej grupie też jest bardzo ważne : )

    Niesporczak

    2015.09.07
    00:26

  27. Pox, leczenie biednych jest bardzo szlachetne i godne szacunku. Ale jak odróżnisz biednego od udającego biednego? Wprowadzisz jakieś kryterium dochodów? Np. emeryt z dochodem 1000 zł tak, 1100 już nie? Tu trzeba rozwiązań systemowych. Poza tym kiedy masz gabinet musisz zapłacić za lokal, wziąć w leasing sprzęt bądź go kupić, opłacić ZUS itp. zatrudnić pielęgniarki, ochronę. Skąd weźmiesz na to kasę? I tak, tez będę leczyć za darmo, jak zajdzie taka potrzeba. :)

    milena

    2015.09.07
    00:29

  28. „Według Ustawy zdnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych w artykule 23 tj. Dozwolony użytek chronionych utworów można kserować książki bez zezwolenia twórcy w celu osobistym (ale także dla rodziny, znajomych) pod warunkiem nierozpowszechniania jej (tu także komercyjnej dystrybucji):

    Bez zezwolenia twórcy wolno nieodpłatnie korzystać z już rozpowszechnionego utworu w zakresie własnego użytku osobistego. Przepis ten nie upoważnia do budowania według cudzego utworu architektonicznego i architektoniczno-urbanistycznego oraz do korzystania z elektronicznych baz danych spełniających cechy utworu, chyba że dotyczy to własnego użytku naukowego niezwiązanego z celem zarobkowym.”

    SZACH MAT ATEIŚCI XD

    :D

    2015.09.07
    00:30

  29. @milena
    Nikt nie mówi, że piractwo jest dobre. Wręcz przeciwnie, pojawiły się głosy pokazujące antagonistyczne podejście. Te książki to dla niektórych jest pół pensji, a gdzie reszta? Mówisz, że motywacja nie ma znaczenia. Zawsze ma. Tak jak ktoś, kto pobił kogoś w samoobronie nie jest traktowany jak ktoś kto atakował. Trzeba mieć w sobie trochę empatii. Są ludzie którzy nie mogą pracować, są tacy, którzy pracują, ale zarabiaja 500 zł. I muszą posłać dziecko na studia. Stypendium socjalne wcale nie jest takie duże. A potem się ludzie dziwią, że biedni czują się gorsi…

    Maybe

    2015.09.07
    00:30

  30. I jeszcze:
    art.23 1. Bez zezwolenia twórcy wolno nieodpłatnie korzystać z już rozpowszechnionego utworu w zakresie własnego użytku osobistego. (…)

    2. Zakres własnego użytku osobistego obejmuje korzystanie z pojedynczych egzemplarzy utworów przez krąg osób pozostających w związku osobistym, w szczególności pokrewieństwa, powinowactwa lub stosunku towarzyskiego.

    :D

    2015.09.07
    00:31

-->
×