Mail

Komentarzy: 611

  1. Pierwszy

    bbbxs

    2019.05.20
    20:37

  2. Pafeu jestes ? Satuś prosi o gąsieniczke

    bbbxs

    2019.05.20
    20:38

  3. Kiedy można się spodziewać prognozy progów? Wiem, że jesteście zapracowanymi studentami, ale już poobgryzałam sobie paznokcie do krwi…

    Nadzieja

    2019.05.20
    20:42

  4. Jakie progi obstawiacie na UJ?

    kr

    2019.05.20
    20:43

  5. A na podstawie czego mieliby prognozowac?

    Zuzia

    2019.05.20
    20:43

  6. @Zuzia
    co roku prognozują z fusów i baaardzo często trafiali dobrze :) też czekam

    sara

    2019.05.20
    21:13

  7. Tak ale jak już są staniny i centyle :P

    Zuzia

    2019.05.20
    21:35

  8. serio są już centyle? tak szybko?

    cooo

    2019.05.20
    22:27

  9. a na podstawie czego miałyby być centyle a tym samym prognozy? Czytajcie dokładnie XD ‚jak już są staniny (…)’ to można prognozować

    XD

    2019.05.20
    22:41

  10. Dla osób biorących pod uwagę Bydgoszcz STANOWCZO odradzam, bloki się nie sprawdzają drugi rok z rzędu, duża ilość studentów niestety powtarza rok…

    CM UMK

    2019.05.20
    23:14

  11. @CM UMK, chyba każdy był przestrzegany przed Bydzią, ale wiadomo jak to jest, lepszy wróbel w garści niż lis w kurniku, czy jakoś tak. Jeśli ktoś nie będzie miał wyboru to pójdzie i do Bydgoszczy. Już tak nie ostrzegaj, bo wybór uczelni w dużej mierze zależy od losu…

    Ameryka

    2019.05.20
    23:35

  12. @Ameryka Niby człowiek wiedział, a jednak się łudził…
    A tak poważnie myślałem rok temu, że wszędzie lekarski jest ciężki, trzeba się uczyć itp.
    Niestety tutaj jest taki syf, że terminy popraw dostajemy dzień przed, do tego ciągła zmiana terminów, zasad i oceniania. Stąd niska zdawalność i dużo osób ucieka do Poznania, Szczecina czy Białegostoku

    CM UMK

    2019.05.21
    02:06

  13. Czy nie zdając mat rozsz mogę się rekrutować na cmuj ?

    Xd

    2019.05.21
    06:10

  14. Xd nie

    Miska

    2019.05.21
    06:36

  15. Od przyszlego roku lekarski najprawdopodobniej bedzie tez na Elbląskiej Uczelnii Humanistyczno-Ekonomicznej oraz Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie.
    Zlozyly o akredytacje i pewnie ją dostaną.

    Miska

    2019.05.21
    06:38

  16. Moim zdaniem na UJ będzie podobnie do 2018 ze względu na obowiązkowe trzy rozszerzenia i warunek że z biologii trzeba mieć minimum 60 zwby

    Karo

    2019.05.21
    07:13

  17. Żeby się rekrutować, a z matmy minimum 40 :p

    Sorki, komentarz mi uciekł za szybko xd

    Karo

    2019.05.21
    07:14

  18. Ja prdole szok… naprawdę będzie można studiować medycynę w wyższej szkole koziej dupy… nawet to smutne. Tak jak jeszcze 2 lata temu naprawdę byłem zwolennikiem otwarcia wydziałów, czy to w Opolu czy Radomiu, tak teraz przecież to wszystko zmienia się w jakieś niekontrolowane szaleństwo. Naprawdę mam to szczęście, że za kilka dni kończę i będę miał szansę wyrobić sobie jakąś pozycję w zawodzie, bo za kilka lat ludzie, którzy rozpoczną medycynę nie będą mieli komfortu pewnej pracy… szok,że idzie to w tą stronę

    6 rok

    2019.05.21
    07:15

  19. @6 rok Naprawdę to spędza Ci sen z powiek? Nie wiadomo, ilu faktycznie studentów w ogóle skończy te (niektóre jeszcze nieotwarte!) wydziały. Nie wiadomo, ilu z nich w ogóle zostanie w Polsce, a nie wyjedzie do Irlandii, a Ty już się martwisz, że nie będzie pewnej pracy? Póki co lekarzy jest zdecydowanie za mało, a z każdym rokiem zapotrzebowanie na nich rośnie. Bo przez stres, siedzący tryb życia i niezdrowe jedzenie, ludzie częściej chorują. A świat raczej zmierza w tym kierunku, że tego stresu, siedzącego trybu życia i niezdrowego jedzenia będzie jeszcze więcej. Do tego medycyna się rozwija, przez co osoby, które x lat temu by zmarły, teraz są pod stałą opieką właśnie (zgadnij) lekarzy.
    Chyba, że tak bardzo boisz się konkurencji, bo więcej lekarzy, to większy wybór dla pacjenta. Jak trafi na buca i konowała, to będzie mógł poszukać innego. Tutaj masz rację, to będzie faktycznie szok dla chamskich lekarzy.

    aga

    2019.05.21
    08:30

  20. Chcesz studiować medycynę? Biologia i chemia prowadzona przez doświadczonych nauczycieli. Egzaminatorzy maturalni – www.ratajczuk.pl
  21. Aj Aga ale Ty mowisz glupoty, poprostu totalny bullshit znasz sie troche na. Ekonomii? Bo mam wrazenie ze jestes jakims burakiem z 145punktami ok. I najchetniej bys jeszcze 10 wydzialow otworzyla w wypizdowie zeby miec i moc wybrac kilka miejsc do wyboru, puknij sie w glowe i otworz oczy, bo pierwsza potem pracy nie znajdziesz 6 rok zgadzam sie w 100% to juz sie robi masowka i z lekarskiego zrobi sie prawo

    Admin

    2019.05.21
    08:58

  22. A wszyscy zwolennicy otwierania w nieskonczonosc, bedziecie pluc sobie w brodę, bo takie masowe otwieranie przezyla juz fisjoterapia, i znaleźć teraz dobrego fachowca od. Fizjo to cud a rynek przepełniony po po brzegi, i co? To nie tesy droga, tak samo prawo xdd przejzyjcie na oczy to samo bedzie z lekarskim to tylko kwestia czasu

    Admin

    2019.05.21
    09:04

  23. Autokorekta mi wariuje, sry za literówki

    Admin

    2019.05.21
    09:05

  24. Dokładnie tak; powinni otworzyć ze 3-4 nowe wydziały lekarskie i potem skupić się na dofinansowaniu i rozwijaniu tych już istniejących, zamiast otwierać co roku kilka nowych mini-lekarskich z kilkudziesięcioma miejscami każdy…

    śumtakifajny

    2019.05.21
    09:11

  25. A ja zgadzam się z Agą. Naprawdę myślicie, że uczelnię medyczną otwiera się składając podanie i nie ma do spełnienia określonych wymogów? Jak będą słabo uczyć, to sami się wyeliminują z tzw. rynku. Przy obecnej zapaści służby zdrowia potrzeba więcej rąk do pracy nawet jak nie będzie to jakiś wybitno-doktorski geniusz. Trochę pokornego realizmu.

    Campanula

    2019.05.21
    09:12

  26. Per „burak” możesz zwracać się do swojej mamy, chociaż może lepiej nie, bo ci kieszonkowe obetnie. Trochę kultury dziecko.

    aga

    2019.05.21
    09:12

  27. @Admin trochę kultury…

    mo

    2019.05.21
    09:14

  28. @Campanula „Wyeliminują się z rynku”. A od kiedy mamy w Polsce prywatne szkolnictwo wyższe, żeby rynek miał tu jakieś znaczenie? Otwarcie nowego lekarskiego to duże pieniądze, które te uczelnie będą ciągnąć od państwa, a potem szkoda będzie zamknąć kierunek, który pochłonął tyle hajsu. Z dnia na dzień to sobie można zamknąć najwyżej jakąś socjologie xd

    śumtakifajny

    2019.05.21
    09:24

  29. O czym wy mówicie – Egzamin lekarki jest taki sam dla wszystkich uczelni i on weryfikuje umiejętności i zrobienie specjalizacji. A ciężka anatomia np. w Gdańsku czy Bydgoszczy tylko zaowocuje na leku.

    ppp

    2019.05.21
    09:51

  30. Campanula uczelnie medyczną? Zobacz jeszcze raz gdzie mają otwierać się kierunki lekarskie i sprawdź czy są to nowe uczelnie medyczne

    aga jesteś zarozumiała i totalnie nie rozumiesz o czym mówisz. Już kolega Admin wspomniał o funkcjonowaniu systemu opieki zdrowotnej w Polsce, tutaj twoje docinki o konkurencji są zabawne, a nawet jeśli w jakimś stopniu to akurat ja będę już miał na tyle doświadczenia, że nie będę musiał się tego obawiać w takim stopniu jak młodzi. Już wspominałem, że nie jestem przeciwnikiem zwiększania miejsc na kierunek lekarski, czy otwierania nowych wydziałów, ale wszystko w granicy rozsądku. Dodam tylko że te wszystkie wyższe szkoły lansu i bansu robią sobie z kierunków lekarskich dobry biznes czekając na chciałoby się powiedzieć takich właśnie zarozumiałych frajerów.

    ppp oczywiście, że zweryfikuje, ale po co tworzyć nowe sztuczne miejsca zamiast bazować na tym co jest nowe, świeże i tam inwestować?

    6 rok

    2019.05.21
    10:19

  31. „Aj Aga ale Ty mowisz glupoty, poprostu totalny bullshit znasz sie troche na. Ekonomii? Bo mam wrazenie ze jestes jakims burakiem z 145punktami ok.” Oj chamsko, chamsko…

    An

    2019.05.21
    10:20

Twój adres e-mail nie będzie wyświetlany ani przekazywany innym podmiotom. Pola wymagane oznaczono *.

*

*

Wpisz swój komentarz: