PROGI PUNKTOWE 2020 (lekarski i lek-dent)

LEKARSKI:

  • Białystok: 170/167(72%)/164(72%)/162(82%)/162(80%)/161(87%)/161(73%)/
    160(83%)/ 160(80%)/ 160(78%)/158(83%)
  • Bydgoszcz: 80/78,55/78,15/77,7/77.1
  • Gdańsk: 178(88%)/175(77%)/173/172(82%)/171/170(85%)/170/168(82%)/
    167(87%)/165(90%)/164/163(75%)/162(82%)
  • Kielce: 167.46/156.877/155.857/153.886/152.454/151.489/149.879/149.851/149.691/
    149.646/ 149.287/ 148.871/ 148.674/148.654/148.493/148,476/148.279/148.253/147.073
  • Kraków: 245/238/237/236
  • Lublin: 258(70%)/252/251/250(85%)/250/ 249/248(82%)/248(77%)/247(82%)
  • Łódź: 318
  • Łódź – MON: 286/284/280/276
  • Olsztyn: 412/410/408/404/402
  • Opole: 170/154/154/154/153(83%)/153(63%)/151(88%)
  • Poznań: 175(88%)/170(85%)/167/164/163(85%)
  • Rzeszów: 171/166/163/160/159/158(80%)/158/157(76%)/157(72%)
  • Szczecin: 166/159/156/154/153/152/151
  • ŚUM: 164/157/155/153(77%)/153/152(77%)/152(72%)/151/150(82%)/150(70%)
  • UKSW: 78.8/73.5/72.8/72.2/71
  • WUM: 247,6/ 243/241.8/240,6/240/239,4/239/238,6/238,6(82%)/237.6/237(85%)/236.6
  • Wrocław: 274/268/265/264(88%)/263(98%)/263(90%)/262(100%)/261(98%)
  • Zielona Góra: 167/161/160/160/159/158/157/156(73%)

LEKARSKO-DENTYSTYCZNY:

  • Białystok: 167/161(68%)/158(82%)/155(82%)/155(78%)/155(77%)/155(75%)/155(73%)
  • Gdańsk: 180(85%)/175(80%)/172/171(83%)/ 170/169/168(85%)/167(85%)/ 167/165/163(80%)/162(82%)/162(77%)
  • Kraków: 168/166/165/163
  • Lublin: 258(70%)/ 252/ 249/ 248/ 247(82%) / 246(77%)/ 245(83%)/245(80%)
  • Łódź: 318/
  • Poznań: 175(83%)/ 170/ 162/ 160(77%)
  • Szczecin: 163/ 156/ 152/ 150/148(80%)
  • ŚUM: 165/ 158/ 155(63%)/154(72%) /153(73%)/153(63%)/152(77%)/152(57%)/151(68%)/150
  • WUM: 244/ 240(80%)/ 237,2/ 237(85%)
  • Wrocław: 270/ 264/ 261/ 260(90%)/ 259/ 257(90%)/256/255

 LEKARSKI NIESTACJONARNE:

  • Białystok: 124(72%)/115/110/108/107/103(63%)/101/98/90(48%)
  • Bydgoszcz: 70
  • Gdańsk: 148/142/138/130(72%)/125
  • Kielce: 138.873/ 124/109.456/102.271
  • Kraków: 150
  • Lublin: 206/194
  • Łódź: 282
  • Opole: 140/120/111
  • Poznań: 128
  • Rzeszów: 145/135/130/126/125/122/118/115/111/110
  • Szczecin: 142/128/105/95/90
  • ŚUM: 132/ 126/ 122/ 120/117(67%)/115(68%)/112(55%)
  • WUM: 190,2/162.4
  • Wrocław: 216/205/189/185/175/147/132
  • Zielona Góra: 130/129/125

LEK-DENT NIESTACJONARNE:

  • Białystok: 143(73%)/ 130/ 128/125(65%)
  • Gdańsk: 147/ 142/137/131/129(77%)
  • Lublin: 208/203(72%)
  • Szczecin: 142/111/108/105
  • ŚUM: 130/115(52%)/114(60%)/110(75%)/110(55%)
  • WUM: 210,6
  • Wrocław: 195

Komentarzy: 18128

-->
  1. Z tym Erasmusem o Opolu. No i rzeczywiście taka mała mieścina (Opole) pewno nawet nie ma gdzie iść na imprezę w week. Przecież nie tylko nauka człowiek żyje 24h na dobe.

    SuMowiczka

    2020.09.06
    00:20

  2. Pocky ja rezygnuje z opola w poniedzialek jak wejde do Bydzi. Wiec zwolnie Ci miejsce mam nadzieje

    Pawelkl

    2020.09.06
    00:21

  3. A jak myślicie Bydgoszcz czy ŚUM?

    Ola

    2020.09.06
    00:28

  4. @Zz @Pawelkl dzięki za info, cały czas czekam aż gdzieś się dostanę

    pocky

    2020.09.06
    00:43

  5. Zgadzam się z Sumowiczka Erasmus jest bardzo ważny. Ja co prawda jestem na 3 roku i poprawialam mature by się przenieść na stacjonarne (Łódz).

    Pamelka

    2020.09.06
    00:49

  6. Ale Erasmus daje na prawdę ogląd na świat. U nas wszystko jest zacofane o kilkanaście lat co najmniej w porównaniu do np Niemiec , Hiszpani czy Włoch

    Pamelka

    2020.09.06
    00:50

  7. po wymianie moi znajomi znów pokochali medycynę xD Wrócili z pasją by skończyć studia i spadać za granice

    Pamelka

    2020.09.06
    00:52

  8. @SuMowiczka dziękuję serdecznie za odpowiedzi :) ja zostałam przydzielona akurat do Zabrza ale mam nadzieję, że będzie okej. Zawsze znajdą się prowadzący, którzy robią problem z byle czego, więc akurat tą miarą nie patrzę. Erasmusem na bank będę zainteresowana,bo studiując już kilka lat wiem jakie są dzięki temu możliwości. :) Pozdrawiam

    Xsx

    2020.09.06
    01:21

  9. Jest szansa że 148 wejdzie do opola/ na śum?

    Wydh

    2020.09.06
    08:09

  10. Módlmy się i uczmy – a wszystko zdamy…

    Wo

    2020.09.06
    08:20

  11. @Xsx Również, bardzo polecam Kato. Jestem po drugim roku i na prawdę nie mam na co narzekać. Na pierwszym roku jedyne co mi się nie podobało, to komunikacja z Katedrą Anatomii, bo niektóre sprawy się przyciągały do kilku dni, a tak to z resztą katedr bez problemu (katedra histo <3). Owszem, jest pełno nauki, ale ostatecznie, ten kto miał zdać, ten zdał. Pozdrawiam.

    Tomaszoo

    2020.09.06
    09:17

  12. Grzegorz Na UJ nie można powtarzać pierwszego roku musisz zdać „przedmioty flagowe” czyli Ante,Histo, Fizjo. Na wyższych latach można brać warunki z przedmiotów ale jak nie zdasz np. Biochemii na drugim to nie możesz robić Farmy i klinik etc.
    Z rekrutacja jest tak, że jak: Nie zdasz histo w sesji zimowej na 1 roku ale zdasz ante i fizjo w lecie. To się normalnie rekrutujesz i przy przyjęciu rezygnujesz z obecnego trybu i Ci przepisują zdane przedmioty.
    Ja będąc na 1 roku wtedy była jeszcze biochemia w sesji letniej miałem z niej poprawkę(We wrześniu) i asekuracyjnie zarejstrowałem się na niestacjonarnej i na nie złotym dokumenty, jakbym nie zdał to robiłbym biochemię a resztę by mi przepisali a w następnym roku, przeszedłbym na stacjo.

    WWW

    2020.09.06
    09:17

  13. Nie polecam pumu. Na drugim roku lekdent jest porażka im wyższy rok też podobno nie będzie lepiej jeśli macie inny wybór to omijajcie pum, każda inna uczelnia będzie lepsza

    Yy

    2020.09.06
    09:29

  14. Hejka, przeczytałam trochę komentarzy wstecz, co do OPOLA:
    - typowego Erasmusa nie ma, ale przychodzą oferty praktyk (w tym roku była możliwość bodajże Portugalia i Włochy – ale wiadomo covid, więc pewnie nikt nie korzystał),
    - może i mała mieścina, ale dzięki temu integracja większa – ludzie niezależnie od roku się spotykają, jest miasteczko studenckie, akademiki – mało ludzi = lepsza współpraca (jesteśmy naprawdę mega dobrze zorganizowani, każdy ma dostęp to tych samych zasobów dzięki czemu nie ma notatkowych podziemi i nie płaci kompletnie nic za pomoce do nauki jak na większych uniwerkach gdzie opychają pierwszakom wszystko za majątek xd), mało kto się chce bawić w kopanie pod sobą dołów, co jest potężnym plusem (byłam na innej uczelni więc wiem jak to wygląda w studenckich fabrykach),
    - kadra: raczej wszyscy na spooory plus, jest szansa na rozmowę, rozwianie wątpliwości – praktycznie zawsze, jeśli trzeba nauczyciel indywidualnie tłumaczy, wyjaśnia, mają dla nas czas, nie olewają swojej roboty, bo każdemu zależy, żeby był wysoki poziom przy jednoczesnym braku mieszania studenta z błotem (wg mnie mocno przyjazna relacja student-wykładowca, póki co bez problemu można było podbić do każdego prowadzącego z każdym problemem, bez utrudniania typu – oficjalne maile, konsultacje). Anatomia, histologia, biochemia w mojej opinii – mega fajne, z fizjologią w 2 semestrze – trochę wieje grozą, ale wszędzie z tego co rozmawiam ze znajomymi z innych uczelni jest jakiś tego typu przedmiot gdzie trzeba się spiąć bardziej! Biologia w 1 semestrze z kolei – owszem też ciężko, mnóstwo popraw wejściówek, ale ostatecznie prawie każdy to świetnie wspomina i wiedza mega została. Super doświadczenie mieć zajęcia z doktorem P. :D
    - koła naukowe: i tutaj kolejny plus, wiadomo kto chce bawi się w IFMSA, ale spora część osób jest już w kołach na 1 roku – są koła gdzie się już uczy jak pisać prace naukowe pod doktorat w takim osobiście nie jestem to nie powiem), ale są też takie koła mocno praktyczne – gdzie już w 1 semestrze zostaniecie wkręceni na dyżury, żeby podpatrzeć pracę w szpitalu, a nawet jak będziecie chcieli to sobie od razu porobicie wenflony, kroplówki itp.

    Dopiero pracujemy na opinię, każda uczelnia kiedyś zaczynała. Nie skreślajcie nas na starcie, tworzymy super miejsce, super społeczność i fajnie by było, żeby super ludzie do nas dołączyli! :D

    Chmurka121

    2020.09.06
    10:01

  15. Hejka, przeczytałam trochę komentarzy wstecz, co do OPOLA:
    - typowego Erasmusa nie ma, ale przychodzą oferty praktyk (w tym roku była możliwość bodajże Portugalia i Włochy – ale wiadomo covid, więc pewnie nikt nie korzystał).

    Chmurka121

    2020.09.06
    10:16

  16. - może i mała mieścina, ale dzięki temu integracja większa – ludzie niezależnie od roku się spotykają, jest miasteczko studenckie, akademiki – mało ludzi = lepsza współpraca (jesteśmy naprawdę mega dobrze zorganizowani, każdy ma dostęp to tych samych zasobów dzięki czemu nie ma notatkowych podziemi i nie płaci kompletnie nic za pomoce do nauki jak na większych uniwerkach gdzie opychają pierwszakom wszystko za majątek xd), mało kto się chce bawić w kopanie pod sobą dołów, co jest potężnym plusem (byłam na innej uczelni więc wiem jak to wygląda w studenckich fabrykach),

    Chmurka121

    2020.09.06
    10:16

  17. - kadra: z innych miast (Wrocław, Poznań, Zabrze, Gdańsk), ale są też wykładowcy z Opola, raczej wszyscy na spooory plus, jest szansa na rozmowę, rozwianie wątpliwości – praktycznie zawsze, jeśli trzeba nauczyciel indywidualnie tłumaczy, wyjaśnia, mają dla nas czas, nie olewają swojej roboty, bo każdemu zależy, żeby był wysoki poziom przy jednoczesnym braku mieszania studenta z błotem (wg mnie mocno przyjazna relacja student-wykładowca, póki co bez problemu można było podbić do każdego prowadzącego z każdym problemem, bez utrudniania typu – oficjalne maile, konsultacje). Anatomia, histologia, biochemia w mojej opinii – mega fajne, z fizjologią w 2 semestrze – trochę wieje grozą, ale wszędzie z tego co rozmawiam ze znajomymi z innych uczelni jest jakiś tego typu przedmiot gdzie trzeba się spiąć bardziej! Biologia w 1 semestrze z kolei – owszem też ciężko, mnóstwo popraw wejściówek, ale ostatecznie prawie każdy to świetnie wspomina i wiedza mega została. Super doświadczenie mieć zajęcia z doktorem P. :D

    Chmurka121

    2020.09.06
    10:18

  18. - koła naukowe: i tutaj kolejny plus, wiadomo kto chce bawi się w IFMSA, ale spora część osób jest już w kołach na 1 roku – są koła gdzie się już uczy jak pisać prace naukowe pod doktorat w takim osobiście nie jestem to nie powiem), ale są też takie koła mocno praktyczne – gdzie już w 1 semestrze zostaniecie wkręceni na dyżury, żeby podpatrzeć pracę w szpitalu, a nawet jak będziecie chcieli to sobie od razu porobicie wenflony, kroplówki itp.

    Chmurka121

    2020.09.06
    10:19

  19. - kadra: z innych miast (Wrocław, Poznań, Zabrze, Gdańsk), ale są też wykładowcy z Opola, raczej wszyscy na spooory plus, jest szansa na rozmowę, rozwianie wątpliwości – praktycznie zawsze, jeśli trzeba nauczyciel indywidualnie tłumaczy, wyjaśnia, mają dla nas czas, nie olewają swojej roboty, bo każdemu zależy, żeby był wysoki poziom przy jednoczesnym braku mieszania studenta z błotem (wg mnie mocno przyjazna relacja student-wykładowca, póki co bez problemu można było podbić do każdego prowadzącego z każdym problemem, bez utrudniania typu – oficjalne maile, konsultacje). Anatomia, histologia, biochemia w mojej opinii – mega fajne, z fizjologią w 2 semestrze – trochę wieje grozą, ale wszędzie z tego co rozmawiam ze znajomymi z innych uczelni jest jakiś tego typu przedmiot gdzie trzeba się spiąć bardziej! Biologia w 1 semestrze z kolei – owszem też ciężko, mnóstwo popraw wejściówek, ale ostatecznie prawie każdy to świetnie wspomina i wiedza mega została.

    Chmurka121

    2020.09.06
    10:19

  20. wejdzie 151 do ZG?

    demot2344

    2020.09.06
    10:21

  21. Olsztyn nie ma już rekrutacji

    Guter

    2020.09.06
    10:26

  22. @Pamelka, rozumiem, że Twoi znajomi są na niestacjonarnych studiach i płacą za nie. Bo jeżeli studiują po to w Polsce żeby zaraz z niej wyjechać to powinni zapłacić za studia albo studiować w kraju gdzie będą pracować, za pieniądze innych podatników a nie Polaków. Po to płacimy podatki żeby np Niemiec miał lekarza?

    Ewelina

    2020.09.06
    10:34

  23. Zabraknie mi paru punktów na UMP. Dostałem się na uczelnię po drugiej stronie kraju. Rozważam czy mimo to nie pójść na niestacjonarne na rok i poprawę matury (nie poszła mi chemia). Przeszedł ktoś taką procedurę na UMP i mógłby napisać jak to wygląda krok po kroku?

    Mukaka

    2020.09.06
    10:49

  24. Myślicie ze uda się na gumed z 167 punktami z 830 miejsca?

    Agata

    2020.09.06
    10:52

  25. Dużo osób odpadło po 1 roku na Gumedzie w porównaniu do takiego Poznania?

    Olka

    2020.09.06
    10:52

  26. @Ewelina jeśli osoba dostała się na studia stacjonarne to dlaczego ma za nie płacić? Nikomu nie zabiera miejsca, inni mogli się lepiej uczyć tak aby także się dostać. Podatki każdy płaci, na studiach nikt mu za paczkę fajek nie da dyplomu. Wszystko jest okupione ciężką pracą i nauką do POLSKIEJ matury, takiej jak większość kandydatów. Fakt że absolwenci po studiach planują wyjazd jest każdego indywidualną sprawą, a narzucanie konieczności pracy w kraju którym skończyło się studia albo zmuszanie do płacenia za naukę jak na mój gust jest lekko po je bane i zjeżdża mi łamaniem prawa wolności osobistej:) szczerze mówiąc, sam po stomie wyjeżdżam do Norwegii, bo tam mam rodzinę. A w tym roku zaczynam studia, oczywiście stacjonarnie, sue me

    Uuu

    2020.09.06
    10:58

  27. @Ewelina. Popieram, tak samo za studia powinno zapłacić 3 miliony z innych zawodów którzy kształcili się w Polsce a wyjechali na zachód. Studia to przecież tylko 5/6 lat a wcześniejsza edukacja to 12 lat. Więc myślę że tak po 1000000 na łebka i odechce się im wyjazdów…

    Marek

    2020.09.06
    11:04

  28. Jprdl:D

    Uuu

    2020.09.06
    11:10

  29. Www Przecież wiem, ale nie możesz się zarejestrować na stacjo bedac studentem stacjo. A powtarzać możesz ale nie w nieskończoność.

    Grzegorz

    2020.09.06
    11:16

  30. najlepiej jak w usa, niech studia będą tylko płatne. Nie będzie tylu magistrów inżynierów od niczego, rozwiąże się problem niszy zawodów robotniczych. Dopiero zaczęło by się płakanie że tylko bogatemu wolno się uczyć

    Uuu

    2020.09.06
    11:16

-->
×