Mail

Zielona Góra: 4.09, 11.09, 18.09, 25.09
Lublin: 5.09

10.07.Łódź(bez MON)
11.07.Gdańsk, Poznań(do 15:00)
12.07.Olsztyn(13:00), ŚUM(15:00), Kielce, Opole(?), WUM(ok. 15:00)
13.07. – Białystok, Bydgoszcz(14:00), Radom, Zielona Góra(12:00),
14.07.Kraków, Lublin, Rzeszów(15:00), Wrocław(14:00), Szczecin
17.07.Kielce, Poznań, Gdańsk(do 14:30)
18.07.ŚUM(14:00), Wrocław, Zielona Góra, Rzeszów
19.07.Białystok, Łódź, Lublin
20.07.Kielce, Wrocław
21.07.Bydgoszcz, Kielce, Kraków, Poznań, Lublin, Zielona Góra, Olsztyn(13:00)
24.07. - ŚUM(14:00), Wrocław, Rzeszów
25.07.Kraków
26.07.Wrocław, Lublin, Zielona Góra, Białystok
27.07.Bydgoszcz, ŚUM(14:00), Poznań, Rzeszów
28.07.Wrocław, Lublin, Radom
31.07.Łódź, Olsztyn
1.08. - Wrocław, Lublin, Białystok

2.08. - Gdańsk
3.08. – Poznań, Szczecin
4.08. – Szczecin
8.08. – Białystok, Szczecin(niestacjonarne)
10.08. – Łódź
16.08. – Białystok
21.08. – Białystok
24.08. – Białystok, Łódź
30.08. – Białystok

Komentarzy: 27957

  1. Nie sądzę żeby ktokolwiek sb poszedł XD

    WikiJ

    2017.09.01
    21:05

  2. @PROGI: od 2.09 największa w Europie mobilna Wystawa budowli z klocków LEGO w Lublinie, m.in samolot z miliona klocków – PROGI JA CIĘ BŁAGAM NIE IDŹ TAM! ;)

    Iga

    2017.09.01
    21:10

  3. Czy wysłał ktoś rezygnacje od ostatniej listy na stome niestacjo na pumie ? ;)

    Trela

    2017.09.01
    21:17

  4. Ale słaby mecz – miazga :(

    Iga

    2017.09.01
    21:25

  5. Nie mogę patrzeć na ten mecz :(

    XD

    2017.09.01
    21:27

  6. Masakra… to noe jest tydzień dla polskich sportów zespołowych…

    ADEM

    2017.09.01
    22:05

  7. @Iga, pójdziemy razem na te wystawę !

    PROGI

    2017.09.01
    22:08

  8. Zamiast takiego meczu większy użytek będzie z rozpoczęcia oglądania sezonu 3 NARCOS !

    PROGI

    2017.09.01
    22:09

  9. Ej! Co jest grane! Kto tu wątki przestawiał. Czemu nie mogę zobaczyć prgów na dent i niestacjo? Halo! @Aspiryna

    Meh

    2017.09.01
    22:09

  10. @Meh tak wszyscy zaczęli tu pieprzyć, że nie dziwiesię, że trzeba było coś ogarnąć :P

    XD

    2017.09.01
    22:16

  11. @M Ostatnia osoba z listy na lek do Wrocławia weszła z poz. 713. Była to tzw. dodatkowa lista z dnia 12.października 2016. Z tej listy weszły tylko 4 osoby.

    Olaf

    2017.09.01
    22:18

  12. Myślicie, że dużo osób docelowo obiera Olsztyn?

    Tyrion Lanister

    2017.09.01
    22:20

  13. Rany już myślałam, że wszystkie komentarze i możliwość ich dodawania została zawieszona :D

    Oleu

    2017.09.01
    22:26

  14. A wie ktos z ktorej pozycji weszla rok temu ostatnia osoba na umb?

    Asdfghjkl

    2017.09.01
    22:26

  15. @Olaf bardzo dziekuje! Podniosło mnie to na duchu:)

    M.

    2017.09.01
    22:30

  16. @ Swoją drogą bardzo polecam Wrocław. Uczelnia przyjazna dla studentów, wszystkie katedry w jednym miejscu, przyjaźni asystenci, jest czas dla siebie. Wrocław to chyba jedyne miejsce w Polsce, gdzie studiowanie medycyny jest przyjemnością.

    Olaf

    2017.09.01
    22:36

  17. Nie będzie forum?

    Biba

    2017.09.01
    22:53

  18. Będzie xd za śmiesznie jest żeby nie bylo xd

    WikiJ

    2017.09.01
    22:56

  19. Forum cały czas istnieje jak świadomość, ze nie dostaniecie sie na medycynę.

    PROGI

    2017.09.01
    23:06

  20. A już miałem nadzieję że Cię @progi Aspiryna zbanował :/ niestety jesteś

    Cząber

    2017.09.01
    23:08

  21. Uprzejmie proszę o przeniesienie dyskusji do nowego wątku. Już działa. Dziękuję.

    Aspiryna

    2017.09.01
    23:09

  22. @Tyrion Lanister
    Myślę, że wbrew pozorom dużo. Olsztyn to całkiem fajne miejsce do studiowania, szczególnie z jego Kortowem :D

    Michał

    2017.09.01
    23:38

  23. Czy jesli Łódź ma nadal nadmiar to juz nie spadnie nawet o dwa punkty?..

    Elo

    2017.09.02
    08:07

  24. jeśli wiadomość o przyjęciu na WUM była zatytuowana ,, Lekarski I”, to znacz, że przyjęli mnie na I wydział?

    WUM

    2017.09.02
    11:05

  25. czy wiecie może czy lublin na niestacjo zwróci pieniądze jeżeli zrezygnuję przed rozpoczęciem roku akademickiego?

    Calaxy

    2017.09.02
    11:42

  26. @Calaxy
    Zwróci, ale czy warto rezygnować z Lublina?

    Michał

    2017.09.02
    11:55

  27. @WUM Raczej nie, bo mnie niestety nie przyjęli a tytuł maila był taki sam jak u Ciebie. Wydaje mi się, że informację o wydziale dostaniesz kolejnym mailem. Gratuluję przyjęcia! ;)

    Pandicorn

    2017.09.02
    12:54

  28. @Michał na rzecz umb chyba tak :)

    Calaxy

    2017.09.02
    13:52

  29. @Calaxy
    W UMB też nie jest tak różowo, nikt nie głaszcze. Moja dziewczyna tam studiuje. Przeładowany plan na 1 rok i zaliczenia w formie pytań otwartych i opisowych. Łatwo wpaść w sieć polityki brania warunków. Na stacjonarne można iść wszędzie, ale na ns to nie wiem czy najlepszy wybór. Miasto ładne, ale dość biedny region.

    Michał

    2017.09.02
    14:03

  30. Kochani wiecie może jak z Colegium Medicum UJ? Jaki jest obecny próg i kiedy będzie kolejna lista??

    MedStudent

    2017.09.02
    19:39

Twój adres e-mail nie będzie wyświetlany ani przekazywany innym podmiotom. Pola wymagane oznaczono *.

*

*

Wpisz swój komentarz: